Lite Frågor & Svar

Frågor & Svar

Hur bor du: I ett hus
Brukar du komma i tid: Ibland
Hur lång är du: 149 cm
Kan du laga mat: En del mat 
Hade du en bra kväll igår:  Japp
Vilket är ditt senaste inköp: Skor och kläder
Din favoritdryck på morgonen: Äppel jouice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: En papper
Vem snackade du med senast: Elina
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta Exotic
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag låste in min lilla syster i garaget
Saknar du någon just nu: Japp mina döda djur Ronja och Madicken
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ge mig dataförbud
Någon jag stör mig på: När mamma katar på mig 
Intressen: Handboll Dator Kompisar Rida (Ibland)
senaste person du kramade: mina två katter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0