Kallt?

Hello!

I natt har jag frysigt skit mycket. Jo för vi har tältat på Elinas tomt. Vi hade på oss joging bykor och långarmad tröja och en munkjacka, men jag frös skit mycket ändå.  Men hoppas ni inte har det. Jag kommer någ inte tälta på länge. I så fall i sommar när det är varmare. Vi ska snart äta frukost. Ikväll ska jag, mamma och Matilda (syrran) ska äta på resaurang.  Sen ska vi mysa hemma i soffan och titta på tv. Jag kommer göra lite mer inlägg under dagen.

bye bye!

Blev ingen bild idag!

Kommentarer
Postat av: Lil

Det kunde varit värre ;)

Min kompis och någon vän till henne tältade en gång och vaknade med massa småkryp inne i tältet x3

De blev skit skraja xD

2011-05-14 @ 19:27:09
URL: http://cherrylily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0